Vilkår og betingelser

 

1. Firma

aloha.no er levert av Down The Line AS, org.nr: 997084136.
Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse

 

2. Priser

Alle varer er priset i NOK ink mva. I handelvognen ser du totalprisen ink mva.

 

3.1 Betaling

Betaling skjer ved det valgte betalingsalternativet i kassen. Betalingsalternativene er levert av Bambora sammen med partnere.

 

3.2 Kortbetalning

Kortbetaling aksepterer Visa, MasterCard og Maestro.

 

3.3 Vipps

Betaling med Vipps gjøres ved hjelp av mobiltelefonnummer og Vipps app på mobiltelefonen.

 

4. Frakt

Fraktprisene oppdateres automatisk i nettbutikken når varene blir lagt til i handlevognen. Når du i utsjekken kommer til "FRAKT" (pkt. 4), kan du velge å hente varene hos aloha.no, og fraktkosten bortfaller.

4.1 Leveringsmetoder

Vi leverer varene med Bring og DHL.

 

4.2 Leveranser

Ordrer plassert før 14.00 behandles på samme dag og leveres vanligvis i løpet av 1-4 dager. Leveransen skjer til leveringsadressen du har oppgitt ved bestilling.

 

4.3 Skadede varer og klager

Når du mottar dine varer, er det viktig å sjekke at varene ikke er skadet eller defekt. Skulle varen være skadet eller defekt, kan du kontakte oss så snart som mulig via e-post til surf@aloha.no for videre instruksjoner.

 


5. Angrerett og retur

Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Dette kan kun benyttes dersom varen kan returneres ubrukt i originalemballasje. Ved bruk av angrerett står kunden for returkosten.

 

6. Plikt

Hvis du benytter angreretten, vil vi tilbakebetale hele varebeløpet så snart som mulig, eller innen 14 dager fra den datoen vi har mottatt varene.

7. Personvern, sikkerhet og personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du at Down The Line AS lagrer og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Down The Line AS vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepart. Under Privacy Act, har du behov, en gang i året, retten til å være en del av den informasjonen vi har lagret om deg. Vi forbeholder oss retten til å bruke e-post for å sende markedsføring og nyhetsbrev

 

8. Kontakt & Support

Kontakt og support vil du finne HER

 

9. Cookies

En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre slike Logg inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg

 

10.1 Force majeure

Force majeure, slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon eller annen utstrekning partens kontroll og som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser og lindre en fest fra det. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene, bruk av denne bestemmelsen

 

10.2 Klager

Ved klager, kan disse leveres via vår kontaktside som du finne HER

 

10.3 Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol

11 Reklamasjonsrett

Hvis det foreligger en mangel ved varen, må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.